adgang til e-mail, dokumenter, kontakter og kalendere overalt

Du får adgang til e-mail, dokumenter, kontakter og kalendere overalt, så du altid er opdateret.

De velkendte værktøjer gør det nemt at oprette forbindelse til og arbejde sammen med andre. Med Office 365 følger den høje sikkerhed og pålidelighed, som du har brug for til at drive din virksomhed, alt sammen fra kun kr. 40,00 pr. bruger pr. måned.

Arbejd uanset, hvor du er:

Arbejd uanset, hvor du er, og få automatisk opdateret dine e-mails, kalendere og kontaktpersoner på de enheder, du bruger mest, herunder pc’ere, Ipads, iPhone eller Android-telefoner.

E-mail på en nem måde:

Få en professionel e-mail-funktion, der er nem at administrere. Med Office 365 får hver bruger en postkasse på 50 GB, hvorfra de kan sende e-mails på op til 25 MB. Opret forbindelse til Microsoft Outlook, og brug alle de avanceret Outlook-funktioner, du allerede kender og anvender, uanset om du er forbundet til internettet derhjemme, på kontoret eller du arbejder offline.

Gør planlægning nemmere:

Du kan nemt planlægge møder ved at dele kalendere og vise dem ved siden af hinanden, så du kan se, hvornår dine kolleger er ledige, og foreslå mødetidspunkter fra din kalender. Få adgang til din e-mail, din kalender og dine kontaktpersoner fra næsten en vilkårlig browser med Microsoft Outlook Web App, mens du bevarer de udvidede og velkendte funktioner fra Outlook.

Professionel sikkerhed:

Få hjælp til at beskytte din virksomhed imod uønsket post og virus med Microsoft Forefront Online Protection til Exchange, som omfatter flere filtre og virusscanningsmaskiner.

Alle disse funktioner får du fra 40,- kr. pr. mdr. pr. bruger.:

  • E-mail, kalender, kontaktpersoner, personligt arkiv og en postkasse med 50 GB lagerplads og vedhæftede filer på 25 MB med Exchange Online
  • Visning af dokumenter online og grundlæggende redigeringsegenskaber med Office Web Apps
  • Ensartet formatering fra computere med Office-versioner til internetversioner med Office Web Apps
  • Websteder, hvor du kan dele dokumenter og oplysninger med SharePoint Online
  • Enkel oprettelse og vedligeholdelse af offentligt tilgængelig hjemmeside med et professionelt udseende med SharePoint Online
  • Chat, tilstedeværelse, onlinemøder og foretag lyd-/videoopkald mellem computere med Skype
  • Deling af computeren med kolleger og partnere med Skype
  • De bedste antivirusfiltre og filtre mod uønsket post med Microsoft Forefront Online Protection til Echange
  • Økonomisk sikret garanti, Office 365 er udviklet til at levere pålidelighed, tilgængelighed og en høj ydeevne som en del af en serviceaftale, der omfatter en økonomisk garanti for en oppetid på 99,9%
Engangsudgift på oprettelses gebyr pr. domæne 1.400,- kr.
  • DNS : administration, migrering, registrering, oprettelse.
Luk menu