er stadig et af det bedste regnskabsprogrammer

Selvom Microsoft har besluttet at stoppe nysalg af C5 Classic...

er det stadig det mest anvendte regnskabsprogram i Danmark med da. +85.000 registeret brugere og kan stadig understøtte virksomheders behov for et pålideligt og brugervenligt system ind i fremtiden. Er du én af dem der stadig benytter C5 så kan IT-SYD Erhverv stadig tilbyde salg af moduler, support til din C5 og tilretning af programmet.

Ring til vores C5-konsulent Søren Madsen på tlf. 5586 1700 og hør hvordan vi kan hjælpe dig med din C5.

C5 Light indeholder alle de nødvendige grundlæggende værktøjer samt en manual, der gør det nemt at komme i gang.
Bevist pålidelighed: Med over 70.000 vellykkede implementeringer i forskellige brancher, og med et hav af tillægsløsninger, er succesen en realitet. Microsoft Dynamics C5 er stadig et virksomhedssystem, du kan regne med, og mange revisorer anvender den dag i dag.

Få alle fordelene ved Microsoft Dynamics C5 Classic

Bogføring og fakturering

I kan nemt bogføre fakturaer og bilag, samt Microsoft Dynamics C5 Classic udregner automatisk momsbeløbet, som der skal afregnes. I kan ind- og udlæs betalingsfiler, samt køb og sælg i forskellig valuta. I er hele tiden opdateret med den økonomiske udvikling i de forskellige rapporter.

Kunder og leverandører

I Microsoft Dynamics C5 Classic kan I oprette et ubegrænset antal kunder og leverandører, samt opsætte rabataftaler, sende tilbud, sende udskrifter via PDF, oprette tilbagevendende salgslinjer, rykkere til kunder, sende fakturaer, omdanne en faktura til kreditnota med ét klik osv.

Lagerstyring

Opret et ubegrænset antal varenumre, samt nemt og hurtigt opsætte rabataftaler, f.eks. efter stk. eller dato. På hver vare kan I lave udvidet varetekster. I kan trække samtidig rapporter over mest solgte varer, så I bedre kan styre og have overblik over virksomhedens lagerbeholdning.

Sagsmodul og timeregistrering

Microsoft Dynamics C5 Classic indeholder sagsstyring og timeregistrering, hvilket betyder, at I har overblik over økonomien, materialeforbrug og registrering af timer på virksomhedens igangværende sager og projekter.

Design egne rapporter

Design egne rapporter og udskrifter som faktura, rykkere, tilbud osv. Det kan ske i Word 2013, hvor I kan trække og slippe forskellige elementer, samt finde jeres virksomheds personlige layout med eget logo.

Opret medarbejdere

Hold styr på virksomhedens medarbejderne, og tilknyt relevant information. Notér fravær, ferie, samt kvalifikationer på den enkelte medarbejder, f.eks. sprog, IT-kundskaber, kurser m.v.

Luk menu